یاد تو
سایه روشن
اگر به خانه ی من آمدی برای من ای مهربان چراغ بیاور



انچه ميماند برايم ياد توست
انچه مانده بر دلم سيماي توست
گرچه سيمايت به دل ارامش است
ليك اين دل تنگ آن اخلاق توست
تنگ ميگردد دلم هرصبح وشام
اخر اين دلخسته هردم ياد توست
ني منه دل خسته تنها منتظر
صفحه اين دستگاهم ياد توست
بسكه من از تو نوشتم روي آن
ذره ذره جاي جايش نام توست
ازفراقت جان برفت ودل بسوخت
اين دل بيچاره تنها جاي توست
تو چگونه از كنارم رفته اي؟
تو كه ميداني. دلم همراه توست...  

 



نظرات شما عزیزان:

شباهنگ
ساعت14:31---23 خرداد 1390
سلام

اگه لطف کنی یه سری هم به من بزنی منت بر سر نهاده ای
اگه یه وقتی دوست داشتی تبادل لینک هم کنی...امر بفرما ....خوشحال میشم
.
.

به اجبار روزگار به فراموشی سپرده :

دستانم بوی نوشته هایش را

گلویم آوای سروده هایش را

چشمانم سوسوی نگاهش را
.

.

به کدامین آسمان باید عروج کرد.....؟؟؟

منتظرتم دوست عزیز
قدم رنجه کنید .....پذیرا خواهم بود قدمهای پر مهر دوست را

فعلا با اجازه
یا حق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 21 خرداد 1390برچسب:, :: 14:37 ::  نويسنده : سایه جون

درباره وبلاگ

بی تو یک روز در این فاصله ها خواهم مرد مثل یک بیت ته قافیه ها خواهم مرد تو که رفتی همه ثانیه ها سایه شدند سایه در سایه این ثانیه ها خواهم مرد شعله های بی تو ز بی رنگی دریا گفتند موج در موج در این خاطره ها خواهم مرد
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سایه روشن و آدرس sayejoon.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 129
بازدید دیروز : 116
بازدید هفته : 254
بازدید ماه : 245
بازدید کل : 162675
تعداد مطالب : 171
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1



كد تغيير شكل موس